دکتر اکرم قربعلی

دکتری روانشناسی بالینی

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

پذیرش در دوره دکتری با سهمیه استعدادهای درخشان

حوزه فعالیت:

مشاوره و درمان فردی

نوبت گیری آنلاین
دکتر اکرم قربعلی

رزومه دکتر اکرم قربعلی :

سوابق تحصیلی

کارشناسی روانشناسی بالینی از دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۸ با معدل ۱۸.۷۷ (دانش ­آموخته رتبه اول)

کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی از دانشگاه تهران در سا­ل­ ۱۳۹۰ با معدل ۱۹.۲۶ (دانش ­آموخته رتبه  اول)

دکتری روانشناسی بالینی از دانشگاه شاهد در سال ۱۳۹۷ با معدل ۱۹.۰۴ (استعداد درخشان)

سوابق شغلی
  • عضو باشگاه مشاوران جوان استانداری تهران در سال ۱۳۹۱-۱۳۸۹
  • کارشناس همیار سلامت روان معاونت اجتماعی- رفاهی منطقه ۱۵
  • عضو تیم کارشناسان جمعیت همیاران سلامت روان استان تهران
  • پژوهشگر پژوهشگاه فناوری­های پیشرفته خواجه نصیرالدین طوسی از سال ۱۳۹۲ تا کنون
سوابق تدریس

۱) تدریس درس «اصول روانشناسی بالینی» در مقطع کارشناسی

۲) مدرس کارگاه « مربی­گری مهارت­های زندگی»

کارگاه ها و دوره های آموزشی

۱) گذراندن دوره تربیت مربی آموزش مهارت­های زندگی برای بزرگسالان و اخذ گواهی مربی­گری از مرکز سگال (تحت نظر دکتر لادن فتی و دکتر فرشته موتابی)

۲) گذراندن دوره مربی­گری آموزش مهارت­های زندگی ویژه محیط کار و اخذ مدرک مربی­گری (زیر نظر سازمان بهزیستی کشور)

۲) گواهی شرکت در کارگاه آموزشی ارزشیابی بالینی و عینی اختلالات شخصیت با استفاده از SWAP-200

۳) گواهی شرکت در کارگاه آموزشی spss پیشرفته

۵) گواهی شرکت در کارگاه کارآفرینی، خلاقیت و مدیریت مالی

۶) گواهی شرکت در کارگاه آموزشی مشاوره پیش از ازدواج با رویکرد طرحواره درمانی

۷) گواهی آموزش دوره «مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم­ افزار ایموس»

مقالات - علمی و پژوهشی

۱) تفاوت در الگوی تخصیص توجه در دانشجویان ایرانی، اروپایی و آسیای شرقی: یک مطالعه مقدماتی. مجله روانشناسی و علوم تربیتی، ۴۱ (۴)، زمستان ۱۳۹۰٫

۲) رابطه فنوتیپ گسترده درخودماندگی مادران با نظریه ذهن کودکان، فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی، ۱۲ (۱)، بهار ۱۳۹۱٫

۳) رابطه سبک­های فرزندپروری مادران با نظریه ذهن کودکان ایرانی، مجله روانشناسی و علوم تربیتی، ۴۲ (۲)، تابستان ۱۳۹۱٫

۴) تأثیر آموزش هوش­هیجانی بر تقویت هوش­هیجانی دانش­آموزان دختر ابتدایی، فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، ۱۴ (۱)، بهار ۱۳۹۲٫

۵) بررسی رابطه هوش هیجانی مادران با توانایی نظریه ذهن کودکان، فصلنامه تازه­های علوم شناختی، ۱۵ (۲)، تابستان ۱۳۹۲٫

۶) بررسی مقدماتی ویژگی­های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه بسط یافته آشفتگی استنتاج (ICQ-EV) در جمعیت غیربالینی، مجله علوم روانشناختی، زیرچاپ.

۷) بررسی نقش واسطه­ای آشفتگی استنتاج در رابطه بین تجارب تجزیه­ای و نشانه­های وسواسی- اجباری در دانشجویان دانشگاه شاهد در سال ۱۳۹۶، مجله تحقیقات نظام سلامت، ۱۴(۳)، پاییز ۱۳۹۷٫

طرح پژوهشی

۱) آماده­ سازی و اعتباریابی نسخه فارسی برنامه رشد اجتماعی و هیجانی به نام «ارتقای راهبردهای فکری متفاوت» (PATHS) (جلد ۲ و ۳).

۲) آماده ­سازی و اعتباریابی نسخه فارسی برنامه رشد اجتماعی و هیجانی به نام «ارتقای راهبردهای فکری متفاوت» (PATHS) (جلد ۴ و ۵).

آخرین مقالات روانشناسی